С тея цветове... няма значение цветът на антифриза, важни са качествата му. Аз съм си взел син на Бардал, който също е благоприятен към алуминият и още други видове метали. Благодаря за точните указания и изчерпателната информация.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на антифриз
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеАко му прегрее колата, ще му платите ли ремонта?Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщениеКъдето,и както и да ти сменят антифриза ,с какъвто и да е цвят няма да ти платят ремонта,ако колата ти прегрее.Нали се сещаш?
Comment
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение. Колкото до обезвъздушаването след смяната й, моята препоръка е да го направиш за секунди през специално предвидените за целта пробки. Разбира се, може да последваш и светлия пример на някои ентусиасти в този форум, които предпочитат колата сама да се обезвъздуши.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеАйде сега в другата тема им кажи на хората ,откъде да си набавят тапички
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеТака е, затова който му е за първи път или не е сигурен в себе си, да престиска малко маркучите и да не бърза, тогава няма да има 'олеле'.
Comment
-
Искам да попитам проблем ли е,ако се кара само с концентрат? Питам защото миналата и тази година източвам по един литър от системата и доливам концентрат. Когато го измерих,с уред закупен от Лукойл бензиностанция,ми показва много над -40. Тоест съм съм прекалил с концентрата.Проблем ли е това?
Comment
-
Първоначално публикувано от stamenov_go Покажи съобщениеИскам да попитам проблем ли е,ако се кара само с концентрат? Питам защото миналата и тази година източвам по един литър от системата и доливам концентрат. Когато го измерих,с уред закупен от Лукойл бензиностанция,ми показва много над -40. Тоест съм съм прекалил с концентрата.Проблем ли е това?
Comment
-
сълзене от маркучи
Здравейте,
да споделя и моя проблем...
Миналата година просълзи долния мъркуч от радиатора към двигателя. Там където се връзва към мотора. Това се случи малко след смяна на антифриз - уж "хубав червен немски" ... Може да е случайност...
Не помогнаха стягане на скоби. Колата посети сервиз - казаха котлен камък. Изчистиха го и временно се закрепи. След няколко месеца прокапа пак. Сложих нов маркуч втора употреба преди лятото. Сега пак просълзи...
Възможно ли е от некачествен антифриз да се появява това сълзене?
Или друго - ако е от котлен камък с какво да го почистя?
ПП колцата е от подписа...Alfa Romeo 1.8 TS `98
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщениеЗдравейте,
да споделя и моя проблем...
Миналата година просълзи долния мъркуч от радиатора към двигателя. Там където се връзва към мотора. Това се случи малко след смяна на антифриз - уж "хубав червен немски" ... Може да е случайност...
Не помогнаха стягане на скоби. Колата посети сервиз - казаха котлен камък. Изчистиха го и временно се закрепи. След няколко месеца прокапа пак. Сложих нов маркуч втора употреба преди лятото. Сега пак просълзи...
Възможно ли е от некачествен антифриз да се появява това сълзене?
Или друго - ако е от котлен камък с какво да го почистя?
ПП колцата е от подписа...
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщениеЗдравейте,
да споделя и моя проблем...
Миналата година просълзи долния мъркуч от радиатора към двигателя. Там където се връзва към мотора. Това се случи малко след смяна на антифриз - уж "хубав червен немски" ... Може да е случайност...
Не помогнаха стягане на скоби. Колата посети сервиз - казаха котлен камък. Изчистиха го и временно се закрепи. След няколко месеца прокапа пак. Сложих нов маркуч втора употреба преди лятото. Сега пак просълзи...
Възможно ли е от некачествен антифриз да се появява това сълзене?
Или друго - ако е от котлен камък с какво да го почистя?
ПП колцата е от подписа...
Comment
-
Свалих днес маркуча. Металната част която влиза в него беше покрита с мазен лигав слой. Измих с препарат за чинии и обезмаслител. Минах и една шкурка отгоре. Сложих друг маркуч и теча изчезна. Стария маркуч не мисля, че му имаше нещо.
Чудно ми е що се получава този лигав слой между метала и гумата.Предния път пак беше такова.
Напролет ще я промия с дестилирана вода и ще сложа друга марка антифриз.Alfa Romeo 1.8 TS `98
sigpic
Comment
Comment